October 22, 2013

Throwback: Venice, Italy - Part 2 - 2011

.
.
.

Orang throwback.
Aku pun nak throwback.


Seperti dimaklum sebelum ini.
Aku akan letak gambar masa di Italy.
Masa 2011 tak mampu nak upload di blog.
Maka hari ni baru nak buat.
Cis.

walaupun venice ni sangatlah kecik tapi kalau kena turun dan naik tangga all the time, memang boleh pengsan dua saat



tak naik pun gondola belakang tu. tapi dapat ambil gambar pun jadilah. sejuk kot nak naik gondola tu


sejuk gilos hingga alim pun tersengguk. actually ni masa ni ear drum dia popped. so dia tengah sakit tu



siapa comel angkat tangan. me and alim opkos

bukan cantik pun bangunan di venice. tapi nak gak ambil gambarkan.

mum: you know what, honey. we are not coming back here. 
we bought something to eat. tapi as usual, bukan sedap mana pun. 

sejuk yang amat kot. yang pergi masa winter tu kenapa jah oiii

ok honey, lets climb this one now. did you count how many so far?

so-called-gambar perasan tembam

masih old school sangat jaket bulu tu. nak satuuuuu

let me see. lepas ni balik england semula. eh, aku orang Malaysia. kenalah balik Malaysia. hisssh, lambat lagi rupanya nak balik Malaysia masa ni. ada lagi 4 bulan kot baru boleh balik Malaysia. nak satayyyyyy






Nah.
Gambar aku yang banyak.
Gambar Widad satu pun tak ada.
Padan muka Widad.
Saper suruh jadi jurukamera.
Lagi pun gambar awak dah banyak kot.



Ok, nanti aku letak gambar venice lagi.
Macamlah ada orang nak tengokkan.










***