August 25, 2013

.
.
.

Hari ni aku kerja. Sunday kot. Tapi aku gagahi dengan mengajar selama 9 jam. Mati kedu kejap. Actually ni ganti kelas sempena ramadan ritu.  
 
 
Anyways, aku cari makanan untuk breakfast tadi. Aku jumpa.
 
 
1 kuih keledek yang inti gula dalamnya. Kat Kelantan banyak ni. Entah apa nama kuih ni tah.
1 lepat pisang. Fuh dah lama mengidam ni. Dah 3 tahun tak jumpa.
1 setengah apam tepung gandum. Finally dapat jugak merasa setelah berhempas pulas mencari dan suruh Kanak 1 buatkan (mengapa satu setengah? well, sedang aku nak makan apam kedua yakni dalam kereta, kawan aku DrF lalu dan ajak borak, terus berhenti makan dan layan. Tercekik 2 saat tadi).
 
 
Maka, craving kuih muih dah selesai. Craving nak rumah bungalow bagaimana?
 
 
 
 
 
Mimpi Mimpi Mimpi Mimpi Mimpi (sila bunyi macam echo echo echo echo echo)




***