December 10, 2012

Nami Island - Winter - Photos

.
.
.
Siapa ke Nami Island masa winter ni?
8 Disember 2012?


Me. Me. Pick Me.
Ini memang kerja gila.
Dahlah pagi tu -13 darjah.
Tunggu bas nak ke Jamsil macam duduk dalam airbatu.
Mentara nak tunggu bas dari Jamsil ke Gapyeong pun dan macam nak sepak orang.

Pakai setokin selapis je.
Walaupun aku pakai baju 5 lapis plus jaket.
Still.
Macam beruang kepiluanlah pulak.


Memang kerja gila kami semua.
Aku, Along, Muhammad dan Alim.
Ke Nami Island masa winter.
Yang aku tu pun.
Dah pergi 3 kali kot.
Kau nak pergi lagi buat mender, DrNotts?

So sampai Nami.
-18 darjah.
Memang hilang muka masa tu.
Sebab sejuk gila.
Tak pernah lak rasa sejuk gini.
Paling kuat pun masa kat UK, -10 je kot.
Kat Switzerland ritu memanglah -28 tapi itu dah tahu sebab aku naik sampai Alps.
Kejap jek.
Bila sampai Alps.
Aku ambek gambar desap desup.
Aku terus turun.

Hish.
Jom tengok gambar.


dah dalam boat ke nami. duduk sopan sebab sejuk

mereka ni yang pergi ke nami masa winter. apakah?

yang bujang tengah tu sentiasa poyo




kalau tak ambek gambar yang ada pokok sebaris di nami tu maknanya tak sahlah ke korea. keh

lompatlah sangat. terus si muhamad kejang kaki. ceh


semua gambar pokok nak ambek. cit. kau dah ambek gambar pokok getah di Malaya?

siapa yang comel tu? tak, bukan orang belakang tu

pokok belakang tu lagi cantik tapi semua gambar tegak tapi bila letak kat blog tak boleh nak pusing. cis

bila pakai baju banyak lapis ni macam beruang kutub tengah syahdu.

api kat belakang tu baru nyala so tak panas. cuma kat belakang tu, fountain jadik ais. ais kepal ni sedap kan

elok beku je kat belakang tu. ni pun nak ambek gambar. kau ambek gambar freezer je pun sama. ada ikan dan ayam lagi.

pekena pizza dan risoto. slurppp

orang lalu lalang ni pun. tepiiiii






Dah.



***