March 11, 2011

Kasihan Pada Mereka Ini- Maisarah dan Muhammad



Aku rasa amat serba salah. Masa aku ambil keputusan untuk cuti sebatikal ni, memang aku ingin bawa semua anak-anak aku termasuk menantu dan cucu aku. Tapi apakan daya. Maisarah dan Muhammad masih study lagi. Takkan nak tinggal study tu kot! Lagi pun si Muhammad memang tak mahu ke UK lagi sekali. Dia cakap, kalau pergi New Zealand dan bersedara dengan Lomu, memang sudah semestinya dia akan turut pergi dan cuti belajar. 



So, masa kami bercanda di Venice, Belgium, Ireland dan round UK ni, anak-anak aku bujang berdua di bawah ni kena tinggal. Kasihan pada mereka. Sebagai ganti, nanti bila aku dah balik, aku akan bawa mereka ke Brunei dan Indonesia. Nak ke Jepun dah tak boleh sebab tsunami. Tapi kalau sabar, tahun depan kita ke Korea. Hokey!!!








 Missing you both!







Radford Grove Lane, Nottingham

***