February 18, 2015

Dia Pun Cerita

.
.
.

bersambung...



Pantau secara maya bukannya membantu pun. Semester berjalan seperti biasa. Hujung tahun 2012 tu aku suruh dia datang lagi ke Korea. Tinggal dengan aku sebulan. Cuti sem lagi. Senang nak tahu apa dia buat.



Masih tiada cerita baru. 



Akhirnya pada awal tahun 2013, dia cerita, ada sorang budak lelaki ni minat kat dia. Hishhh berderau jantung jap. Umur muda sangat dah ada yang minat. Macamana nak pantau? Macamana nak tahu itu dan ini? Risau, risau!



Aku pun balik Malaysia. Finally, boleh tahu lebih detail. Tapi jauh jugaklah sebab uni di Melaka. Dan aku kerja di Serdang. 



Maka, aku pun buat approach yang biasa aku buat. Interrogate!! Haha. Typical aku yang akan korek sampai dapat. Tapi dia ni lurus bendul sikit. Tak tanya pun dia akan cerita. Detail lagi lak tu. 




bersambung....



~~~