October 1, 2013

Throwback: Venice, Italy - Part 1 - 2011

.
.
.

Sekolah Alim masa dia di UK ritu asyik lah cuti. Elok gak buat gitu. Setiap 7 minggu sekolah, mesti ada cuti seminggu atau dua minggu. Memang government UK ni pentingkan perasaan dan jiwa kanak2 dan juga masa yang perlu diluangkan oleh ibu bapa bersama anak2 mereka. Betul gak tu. Dia orang memang galakkan keluarga keluar bercuti. 


Tapi tulah kan. Masa di UK, bercuti mestilah paling lekeh pun ke Ireland dan Europe as in Spain, Portugal, Belgium, Italy, German dan banyak lagi. Dan paling jauh pun, terus je ke US. Nantilah aku cari gambar aku di US pulak. US as in America.


Ok, Jom tengok gambar. Mahaplah sebab aku tak jumpa gambar aku. Cis. Nanti esok aku update gambar di Venice lagi. Kamera lain.

Alim, Widad dan Aliaa kena tunggu aku turun tangga which yang mengambil masa lama kot. orang tua

mentara nak tunggu Aliaa tengok peta. yang lain kena redha

siap bawa tripod lagi sebab senang nak ambil gambar sendiri nanti

menderlah gadis Malaya tu menungkan


tukang kayuh gondola. memang semua pakai uniform gini. baju dalam jaket tu memang berjalur. 


Venice ni banyak pulau kecil. so asyiklah jambatan kecil kena lalu dan opkoz kena naik dan turun tangga. 






Ada banyak gambar di Italy. Nanti aku upload lagi walaupun memang aku dah upload sebelum ni. Saja nak ingat.





***