October 16, 2013

Makanan dan Gambar di Raya Haji

.
.
.

Raya haji tahun ni sangat seronok. Tahun lepas aku raya sorang di Korea. Kerja masa tu maka tak masak apa pun sepesel. Tapi tahun ni, aku suruh Aliaa dan Widad masak,



1. pasta bake
2. chicken wrap
3. pasta with original gravy
4. roti canai with rendang daging
5. capati with rendang
6. nasi berlauk (sambal telur rebus, paprid)
7. fruit tart (order 2 kotak - 50 biji)
8. fresh orange



Punya banyak makanan tapi aku cuma makan roti canai dan pasta je. Lepas tu kenyang sampai pagi ni. Bila dah banyak makanan, terus tak lalu.



Tahun depan buat satu jenis je cukup. Jangan nak tamak.



Kanak 1, 4, 5 dan 6 ( Aliaa with baju kurung, Muhammad and Alim with baju Melayu style Johor but with cekak musang, Widad with jubah Arab). Aku? Tukang ambil gambar. Aku pakai hanbuk. Eh.



***