January 7, 2021

KyoChon With Alim Park

 .

.

.

Keluar dengan Alim ke Aeon Nilai.

Nak makan kat Johnny's.

Boleh pulak Johnny's tak boleh dine in.

Alasan, bahan tak cukup.

Boleh takeaway je.

Apo Johnny's.

So nak tak nak pergi opposite Johnny's yakni KyoChun eh KyoChon.

Aku tak lah berapa suka makan kat sini.

Tapi gagah sebab si kanak Alim ni nak makan.



ni alim punya. garlic soya sauce. doploh ketul gak. radish tu aku makan. best.

ni ada madu rasanya. aku tak suka ayam yang manis. ada doploh ketol drummet dan wiggette yang besar kutu. Alim punya. Radish tu aku punya sebab sedap. 
 

garlic rice. aku punya. bolehlah. 
garlic soya sauce tapi drumstick. aku punya. aku mampu makan dua je. sebab masih panas. kalau dah sejuk, aku terus tak lalu. 


ni budak yang pakai sweater baju winter sebab Malaysia tengah winter sekarang ni. lecak ketiak tak tu. 

"Mum, tadi tengah kunyah. tak elok gambar. snap now. tengah control ni", bisik alim sambil mulut tak gerak. 



Tak habis makan. 

Kena bungkus ayam kecik2 tu.

Tadi tamak.



DrNotts kena main scrabble supaya ingat banyak vocab! 



~~~~