December 23, 2011

The Lunch, The Not So Good, The Bleuckh



Baiklah, saya update ni (saya?).
 


Hari ni hari busy. Lagi pun sehari je tinggal untuk this semester. Of course budak2 ni baru nak berebut jumpa aku sebab kena ambil slip exam. Kalau tidak, jangan harap nak jumpa aku. Ni pun atas meja ada lagi 2 student tak ambil slip exam. Entah camner mereka ni nak ambil exam! Labu betul!


Tadi lunch di CRS. Memang tak sedap. Makan juga pretzel. Tak sedap which is liat and rasa macam biskut lemau. Hishhh.



Tadi pagi juga, student PhD aku exam. Exam paper aku. Paper statistik. Sepatutnya paper ni 2 jam tapi budak-budak ni bantai habiskan dalam 4 jam. Mau berdarah bijik mata menjawab tu. Tapi puas hati sebab mereka ni boleh jawab semua 10 soalan tu. 10 soalan je kot!


So lepas ni, aku tak ada kelas hingga tahun depan. Bunyi macam lama je kan. So am making plans for these two months. To chill of course. Nak ajak kanaks ke Port Dickson, laut bergelora setiap hari so kena fikirkan untuk bawak ke tempat yang tidak libatkan air.


Swimming pool kat bawah rumah ni sudah!


***